Parametry techniczne:
Moc:
420 KM
Skrzynia:
Automatyczna
Napęd:
RWD
Przyspieszenie:
3,9 s
Silnik:
4.0
V-max:
304
Moment obr.
420 NM
Rodzaj paliwa:
benzyna
Ilość miejsc:
2
Ilość drzwi:
3
Rok produkcji:
4.0L
Kolor:
Czerwony
Cayman GT4 jest przeciwieństwem obecnych trendów w motoryzacji – turbodoładowań, coraz większej mocy, lepszych czasów do „setki” czy wszechobecnych elektronicznych wspomagaczy.
Cayman jest całkowicie purystyczny i właśnie dzięki temu ma tak szerokie grono motoryzacyjnych fanów. Jedną z najważniejszych zalet Caymana jest jego silnik. Wolnossący 4-litrowy bokser z możliwością „kręcenia” obrotów do rzędu 8000 obr./min. i wyjątkowo przyjemnymi doznaniami dźwiękowymi!
Budowanie mocy przebiega bardzo płynnie i przewidywalnie co pozytywnie wpływa na pewność przyśpieszania w zakrętach. Względem poprzednika, generacja 718 jest też bardziej przyjazna na co dzień, ale i zyskała przy tym dużo pod względem dynamiki – co potwierdza rewelacyjny czas na Nurburging’u (jest szybsza o 12 sekund od generacji 981).
Jest to możliwe również dzięki zwiększeniu o 50% docisku, za sprawą skutecznej poprawy aerodynamiki. Duża zasługa w tym sportowego dyfuzora zapożyczonego z modelu 718 Spyder oraz wysuniętego z przodu auta splittera. Cayman GT4 uzbrojony jest w 420 KM oraz 430Nm co umożliwia przyspieszenie do „setki” w zaledwie 3,9 sekundy.
Wnętrze auta cechuje się surowością typową dla torowych aut, ale w przypadku GT4 w parze z tym idzie wykończenie przy użyciu najwyższej jakości materiałów.
Deska rozdzielcza pokryta jest alcantarą, a w miejsce klamek producent zastąpił materiałowymi paskami.
Porsche GT4 to bez wątpienia auto wyjątkowe, inne od nowoczesnych samochodów, spełnia ono bowiem pierwotne założenia sportowego samochodu.
Cayman jest całkowicie purystyczny i właśnie dzięki temu ma tak szerokie grono motoryzacyjnych fanów. Jedną z najważniejszych zalet Caymana jest jego silnik. Wolnossący 4-litrowy bokser z możliwością „kręcenia” obrotów do rzędu 8000 obr./min. i wyjątkowo przyjemnymi doznaniami dźwiękowymi!
Budowanie mocy przebiega bardzo płynnie i przewidywalnie co pozytywnie wpływa na pewność przyśpieszania w zakrętach. Względem poprzednika, generacja 718 jest też bardziej przyjazna na co dzień, ale i zyskała przy tym dużo pod względem dynamiki – co potwierdza rewelacyjny czas na Nurburging’u (jest szybsza o 12 sekund od generacji 981).
Jest to możliwe również dzięki zwiększeniu o 50% docisku, za sprawą skutecznej poprawy aerodynamiki. Duża zasługa w tym sportowego dyfuzora zapożyczonego z modelu 718 Spyder oraz wysuniętego z przodu auta splittera. Cayman GT4 uzbrojony jest w 420 KM oraz 430Nm co umożliwia przyspieszenie do „setki” w zaledwie 3,9 sekundy.
Wnętrze auta cechuje się surowością typową dla torowych aut, ale w przypadku GT4 w parze z tym idzie wykończenie przy użyciu najwyższej jakości materiałów.
Deska rozdzielcza pokryta jest alcantarą, a w miejsce klamek producent zastąpił materiałowymi paskami.
Porsche GT4 to bez wątpienia auto wyjątkowe, inne od nowoczesnych samochodów, spełnia ono bowiem pierwotne założenia sportowego samochodu.
Okres najmu: | Cena za okres (netto): |
---|---|
1 dzień | 1600 zł/doba |
2-3 dni | 1500 zł/doba |
4-6 dni | 1350 zł/doba |
7-13 dni | 1100 zł/doba |
14-22 dni | 850 zł/doba |
23-29 dni | 700 zł/doba |
od 30 dni | 600 zł/doba |
Cena za dodatkowy kilometr ponad limit: 5 zł brutto.
Limit kilometrów:
1-2 dni -> 250 km / doba
3-5 dni -> 225 km / doba
6-13 dni -> 200 km / doba
od 14 dni -> 150 km / doba
Wymagana kaucja 15 000 zł