VipCar4You

Audi RS5





Audi RS6





Chevrolet Camaro





Mercedes AMG GTS
Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. AMG GT to godny następca sławnego już modelu SLS AMG, który debiutował na rynku w 2009 po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz.
Standardowe wyposażenie modelu GT obejmuje m.in. mechaniczną blokadę dyferencjału tylnej osi, sportowe zawieszenie AMG Ride Control z elektroniczną regulacją siły tłumienia i trzema trybami pracy: „Comfort”, „Sport” oraz „Sport plus”, sportowy układ kierowniczy z siłą wspomagania dostosowaną do prędkości, 19-calowe felgi, oświetlenie LED, system multimedialny z 7-calowym wyświetlaczem.
Dodatkowo w tym modelu producent umieścił w środku ogromny tunel środkowy oraz głębokie, otulające kierowcę fotele sportowe. Dzięki temu kierowca może poczuć się pewniej za kierownicą tej 8 cylindrowej bestii, która generuje 510 KM z podwójnie doładowanego silnika.
W połączeniu z napędem na tylną oś Mercedes potrafi zerwać przyczepność nawet przy agresywnej zmianie na 4 bieg.





Porsche 718 Cayman GT4
Cayman GT4 jest przeciwieństwem obecnych trendów w motoryzacji – turbodoładowań, coraz większej mocy, lepszych czasów do „setki” czy wszechobecnych elektronicznych wspomagaczy.
Cayman jest całkowicie purystyczny i właśnie dzięki temu ma tak szerokie grono motoryzacyjnych fanów. Jedną z najważniejszych zalet Caymana jest jego silnik. Wolnossący 4-litrowy bokser z możliwością „kręcenia” obrotów do rzędu 8000 obr./min. i wyjątkowo przyjemnymi doznaniami dźwiękowymi!
Budowanie mocy przebiega bardzo płynnie i przewidywalnie co pozytywnie wpływa na pewność przyśpieszania w zakrętach. Względem poprzednika, generacja 718 jest też bardziej przyjazna na co dzień, ale i zyskała przy tym dużo pod względem dynamiki – co potwierdza rewelacyjny czas na Nurburging’u (jest szybsza o 12 sekund od generacji 981).
Jest to możliwe również dzięki zwiększeniu o 50% docisku, za sprawą skutecznej poprawy aerodynamiki. Duża zasługa w tym sportowego dyfuzora zapożyczonego z modelu 718 Spyder oraz wysuniętego z przodu auta splittera. Cayman GT4 uzbrojony jest w 420 KM oraz 430Nm co umożliwia przyspieszenie do „setki” w zaledwie 3,9 sekundy.
Wnętrze auta cechuje się surowością typową dla torowych aut, ale w przypadku GT4 w parze z tym idzie wykończenie przy użyciu najwyższej jakości materiałów.
Deska rozdzielcza pokryta jest alcantarą, a w miejsce klamek producent zastąpił materiałowymi paskami.
Porsche GT4 to bez wątpienia auto wyjątkowe, inne od nowoczesnych samochodów, spełnia ono bowiem pierwotne założenia sportowego samochodu.





Porsche 911 Carrera 4
Oryginalny, stylowy design i niezawodna sprawność techniczna to znak rozpoznawczy kultowego już auta jakiego ma nasza wypożyczalnia Porsche 911 Carrera 4. Podobnie, jak pozostałe modele 911, posiada szeroki tył i nieprzerwany pas świetlny. Ergonomię i klasyczne linie można dostrzec zarówno na zewnątrz, jak i w środku pojazdu. Inżynierowie zmodernizowali przede wszystkim silnik, który stał się jeszcze mocniejszy. Teraz to niezniszczalny, sześciocylindrowy hit w świecie motoryzacji o pojemności 3 litrów. Osiąga 370 KM, a do 100 km/h rozpędza się w 3,8 sekundy.



